InicioHorta NordPaternaCompromís per Paterna acusa al govern de boicotejar les seues propostes

Compromís per Paterna acusa al govern de boicotejar les seues propostes

Compromís per Paterna acusa a l’equip de govern de boicotejar les seues propostes per a revitalitzar els polígons industrials existents .

El portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, afirma que “després d’escoltar als càrrecs del PP en la celebració dels 40 anys del Polígon Industrial Font del Gerro, resulta més evident encara la necessitat d’encetar un canvi de model econòmic i polític al nostre municipi, per això és fonamental que es duguen a terme les propostes que hem realitzat i que estan aprovades pel plenari de l’Ajuntament”.

Ramón assenyala que “en juny de 2012, a proposta de Compromís, l’Ajuntament es va comprometre a implantar criteris de gestió ambiental en la gestió dels polígons industrials i l’el·laboració d’un codi de bones practiques amb l’objectiu d’obtindre una etiqueta verda per a fer més atractius els nostres polígons i modernitzar les activitats que s’implanten, inclus fent que puguen abaratir els seus costos de producció. Aquesta proposta continua dormint al calaix de l’equip de govern, que demostra la nula voluntat de dur-lo a terme després de dos anys llargs”.

“No es pot admetre que davant els empresaris, el PP elogie els treballs d’ASIVALCO  mentre ha destinat centenars de milers d’euros en la promoció de nous polígons, com Zona Franca virtual, en compte d’haver-los destinat a millorar les infraestructures dels polígons que ja tenim funcionant”.

Per a Compromís, aquest motiu insistim en que davant el model de mega-projectes urbanístics i la creació de nous polígons industrials, ara és necessari apostar per revitalitzar allò que ja tenim consolidat. Els polígons han de considerar-se com a l’eix fonamental de les polítiques de creació d’ocupació, formació i inclusió socio-laboral dels nostres veïns i veïnes i per tant han de tindre la suficient dotació pressupostària i el suport de totes les administracions implicades”.

“Des de Compromís ja hem manifestat les nostres alternatives, per això anem a encetar un procés de participació ciutadana per el·laborar un Pla de revitatlització dels polígons industrials, per incloure criteris de gestió ambiental i ecologia industrial que milloren la relació entre les empreses, la relació entre els poligons industrials i la relació d’aquests amb el propi Ajuntament”.

Sedons Compromís, no podem continuar menyspreant les potencialitats dels nostres polígons i dels empresaris del municipi. Aquest pla serà una de les prioritats al nostre programa de govern, i serà una ferramenta per a millorar els polígons, fer més ecoeficients a les empreses, reduir impactes ambientals, reduir costos de producció per a que, finalment, aquest benefici es puga revertir en la creació d’ocupació” conclou Juanma Ramón.

Informa Nou Horta.Paterna.

RELATED ARTICLES

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Advertisment -

ultimas noticias

comercio

comercio

Recent Comments