The Whale i el retorn d'Astérix i Obélix, pròximes estrenes al cinema Tívoli

Dimarts, 07 Febrer 2023 12:53 Escrit per  Publicat en Burjassot-VAL Vist 69 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

La cartellera del cinema Tívoli de Burjassot contínua acostant a la ciutadania les estrenes que, setmana a setmana, aterren en totes les sales de cinema. El pròxim cap de setmana, amb sessions el divendres 10 i el diumenge 12 (el dissabte 11 no hi ha programació de cinema perquè el Tívoli alberga actes de presentacions falleres), el Tívoli proposa una de gals i romans amb el nou d'Astérix i Obélix i, com a contrapunt, arriba també el drama “The Whale” (La Ballena), amb nominacions a l'Óscar incloses.

‘Astérix y Obélix: el reino medio’ arriba al cinema Tívoli amb sessions el divendres 10 a les 19.30 h i el diumenge 12 de gener, a les 16.30 h. Es tracta de la cinquena pel·lícula de la saga ambientada en el famós poblat gal que es resisteix a caure enfront de l'invasor romà. Fins ara totes les cintes anteriors estaven basades en aventures dels àlbums Uderzo y Goscinny però, en aquesta nova peripècia d'acció real, el director Guillaume Canet ha filmat una història totalment original en el qual els gals viatgen, ni més ni menys, que a la Xina. És l'any 50 A. C. i l'Emperadriu de la Xina acaba de ser empresonada després d'un colp d'estat incitat per Dang Sense Kuing, un príncep traïdor. Ajudada per Granodemaíz, el comerciant fenici, i el seu fidel guardaespatles Wang Tah, l'única filla de l'Emperadriu, la Princesa Fo Yong, fuig a la Gàl·lia per a demanar ajuda als valents guerrers Astérix i Obélix, els qui estan dotats d'una força sobrehumana gràcies a la seua poció màgica. Els dos inseparables gals accepten per descomptat ajudar la Princesa a salvar a la seua mare i alliberar el seu país. I així comença un gran viatge i aventura rumb a la Xina. Però César i el seu poderós exèrcit, assedegats d'una nova conquesta, també es dirigeixen cap al Regne Mitjà i llavors tot pot passar.

Amb sessions el Divendres 10, a les 22.30 h i el diumenge 12 de febrer a les 19.30, arriba a la sala fosca del Tívoli “The Whale” (La Ballena), un drama protagonitzat per Brendan Fraser la magistral interpretació del qual li ha valgut la nominació a l'Óscar com a millor director, a més de també la nominació a Millor pel·lícula i Millor actriu secundària. Dirigida per Darren Aronofsky, el film, no recomanat per a menors de presenta a Charlie (Brendan Fraser) un tipus que no està content amb la seua vida de la qual no té el control per a res. És un professor d'institut anglés molt solitari l'única companyia del qual és la seua obesitat severa i la seua lluita contra el seu trastorn per fartada. Charlie passa les hores sols submergit en la culpa per abandonar a la seua filla (Sadie Sink) quan es va enamorar d'una altra dona. La seua filla, ara adolescent, viu amb la seua mare (Samantha Morton) i no té relació amb Charlie. Ell intentarà canviar aqueixa situació per tots els mitjans i retrobar-se amb la seua filla, malgrat tots els impediments que se li presenten.

Les entrades per a gaudir de The Whale i el nou d'Astérix i Obélix al cinema Tívoli tenen un preu únic de 4 euros i es poden adquirir, telemàticament, en aquest ENLLAÇ i en la web del cinema Tívoli. Recordem que durant les pròximes setmanes de febrer, no hi ha sessió de cinema els dissabtes perquè les comissions falleres de Burjassot estan celebrant les seues presentacions, en la Sala d'actes del Centre Cultural Tívoli.


Les pròximes pel·lícules que arribaran a la cartellera del cinema Tívoli, el divendres 17 i el diumenge 19, són Cinc Lobitos i As Bestas, totes dues amb nombroses nominacions als pròxims Premis Goya 2023, la gala dels quals se celebrarà el pròxim 11 de febrer a Sevilla.

Modificat el Dimarts, 07 Febrer 2023 12:54