L’Ajuntament del Puig millora la il·luminació de Ciutat Jardí

Dijous, 28 Desembre 2017 12:31 Escrit per  Publicat en El Puig-VAL Vist 823 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

Els carrers Almenares, Vicent Andrès Estellés i l’avinguda Llibertat estrenaran l’any 2018 amb nova l’il·luminació. L’Ajuntament del Puig ha iniciat la col·locació d’un total de 120 luminàries en atenció a les peticions veïnals que es queixaven de la ineficiència de les llums instal·lades per la corporació anterior.

Des del consistori s’assenyala que “a més de millorar sensiblement la il·luminació de la zona, el nou equipament serà més  eficient i ens permetrà reduir la factura de la llum”.

Segons el regidor d’Obres Públiques Vicent Porta “les obres suposen un gran esforç per a l’Ajuntament perquè s’estan fent amb fons propis sense l’ajuda de cap altra institució”.

El regidor assenyala que “hem detectat el mateix problema en altres zones puntuals del municipi i, en la mesura de les nostres possibilitats, anirem substituint el material ineficient per altre de nou”. 

El consistori ha preparat per a 2018 diverses actuacions que milloraran la il·luminació dels carrers.

 

Informa Nou Horta. Comarca

Modificat el Dilluns, 08 Gener 2018 13:54