La Casa de la Joventut de Paterna ha programat per a aquest mes de desembre tota una sèrie d'activitats, subjectes als protocols anticovid, i dirigides als joves de la ciutat d'entre 12 i 30 anys. Les activitats, que es desenvoluparan en horari de vesprada, de 17.30 a 19 hores, en les instal·lacions de la Casa de la Joventut del Parc Central.
Entre altres, s'ha programat un taller d'escacs, un de decoració nadalenca, un taller per a crear un còmic propi o el taller d'Ukelele.
El regidor de Joventut, Roberto Usina ha explicat que "aquesta programació està pensada per a oferir als joves de la ciutat alternatives d'oci segur que per a aprofitar el seu temps lliure i gaudir dels seus entreteniments i aficions". A més, Usina ha anunciat també que hi haurà noves activitats per al període nadalenc a partir del 21 de desembre i que s'anunciaran a través del servei de WhatsApp de la Casa de la Joventut de Paterna.
Les places de les activitats són limitades i els/as joves interessats/as a participar poden fer-ho mitjançant inscripció presencial concertant cita prèvia per telèfon 96 137 01 03. A més, aquells paterners i paterneres interessats a rebre tota la informació de la Casa de la Joventut poden inscriure's al servei de Whatsapp enviant la paraula Alta al 647 867 445.
Informa Nou Horta. Paterna