Inaugurats els Jardins de Faitanar de Manises

Dimecres, 16 Desembre 2020 14:33 Escrit per  Publicat en Manises-VAL Vist 454 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

L'Ajuntament de Manises ha inaugurat hui els Jardins de Faitanar. Es tracta d'una obra urbanística ubicada a l'entrada del municipi per la ronda Jaume I, començada fa nou mesos i que aquesta setmana ha obert les portes a la ciutadania.

 

Els jardins, que estan ubicats al costat dels col·legis, son un projecte que ha buscat ampliar les zones verdes de Manises, integrar la part del Parc del Túria del municipi dins el nucli urbà i dotar a a la ciutadania d'un espai d'esplai vinculat a tota la zona escolar del municipi. El jardí està dotat de vegetació autòctona que decora l'espai i dóna al poble una imatge amable i acollidora amb lavanda i romer, que donen un toc aromàtic a l'ambient.

 

Així ho explica el regidor d'Urbanisme, Rafa Mercader, "un dels objectius amb el projecte ha sigut millorar la imatge del municipi i dotar-lo de zones verdes. Continuarem treballant en aquesta línia i buscant generar espais de reunió perquè la ciutadania puga relacionar-se en espais agradables".

 

Informa Nou Horta. Manises