L'espai de majors La Fàbrica de Mislata compleix 30 anys

Dijous, 14 Novembre 2019 18:58 Escrit per  Publicat en Mislata-VAL Vist 621 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

El passat 7 de novembre, l'espai de majors de la Fàbrica de Mislata va commemorar el 30 aniversari de la seua creació. Un emotiu acte, celebrat en aquest mateix espai, al qual van acudir diversos representants de l'Ajuntament, entre ells, els tres alcaldes democràtics de Mislata. L'actual primer edil, Carlos Fernández Bielsa, i els seus predecessors, Manuel Corredera i José Morales, així com la regidora de Cultura i Persones Majors, Pepi Luján.

 

Va ser Bielsa qui va tindre unes paraules per als presents per a així agrair el treball de tots els que han dirigit aquest important espai de la localitat. “Mislata ha canviat moltíssim en aquests 30 anys, i especialment per a les persones majors. Hui a la nostra ciutat es duen a terme polítiques que busquen el seu benestar, perquè puguen gaudir la seua jubilació amb major comoditat. Aquest espai de la Fàbrica és l'exemple evident que Mislata pensa i actua pels seus majors”.

 

L'alcalde de Mislata també va tindre paraules d'agraïment per a Pepe Camarasa, president de l'espai de majors La Fàbrica, qui va realitzar una exposició on va repassar any per any la trajectòria i els canvis que han tingut lloc en l'espai. Durant la seua intervenció, els allí assistents, van poder gaudir de la música del Centre Instructiu Musical de Mislata, que van amenitzar la jornada amb diverses peces musicals.

 

D'altra banda, la mateixa setmana, com cada any, les associacions i col·lectius veïnals de persones majors de Mislata, van assistir a un acte protocol·lari per a renovar els seus convenis amb l'Ajuntament.  Representants del teixit associatiu es van reunir amb l'alcalde Bielsa i la regidora Luján per a formalitzar la signatura dels convenis. 

 

L'Ajuntament de Mislata disposa d'una política beneficiària per a les persones majors amb les que brinda una ajuda econòmica municipal, especificada en els convenis, per a sufragar les millores i reformes necessàries dels diferents espais per als majors, així com per a subvencionar les nombroses activitats socials que es duen a terme a llarg de l'any. Durant aquests anys, s'han posat de manifest que les necessitats dels majors són una prioritat per a l'actual govern.

 

 

Informa Nou Horta. Mislata

Modificat el Dijous, 14 Novembre 2019 19:04