Mislata inicia el nou curs de l'Aula Universitària Sènior

Dijous, 23 Març 2023 11:38 Escrit per  Publicat en Mislata-VAL Vist 52 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

Més de 60 alumnes s'han matriculat en el programa que ofereix a les persones majors formació universitària a través de xarrades i seminaris

Carlos F. Bielsa “Mislata s'ha convertit en un municipi que garanteix la igualtat d'oportunitats, l'educació i la cultura en totes les edats amb la intenció d'aconseguir una millora de la qualitat de vida per a la ciutadania”

L'Aula Universitària Sènior de Mislata ha iniciat aquesta setmana una nova edició en el Centre Sociocultural La Fàbrica. Es tracta d'un programa formatiu que compta amb una gran demanda, i que aquest pròxim trimestre estructura el seu pla a través de xarrades i seminaris sobre aspectes relacionats al voltant de la sociologia. El projecte és un dels blocs del Programa de Formació Sènior que l'Ajuntament ofereix a les persones majors i que consta de xarrades, tallers, visites guiades i altres activitats.

La inauguració del curs acadèmic va arrancar ahir dilluns en el Centre Sociocultural La Fàbrica, amb la visita de l'alcalde, Carlos Fernández Bielsa; la regidora de Persones Majors, Pepi Luján, i el regidor de Benestar Social, Ximo Moreno, i amb la presentació del professorat que impartirà el curs. L'alcalde va voler donar la benvinguda i transmetre que “iniciar aquest nou curs és molt important ja que es demostra que no hi ha edat per a aprendre i també perquè cada vegada són més gent gran de Mislata la que se suma a la multitud d'activitats que s'organitzen a la ciutat”.

Qui també va tindre paraules d'ànim per a l'alumnat inscrit va ser Pepi Luján, que va destacar que “oferir aquest projecte és donar l'oportunitat a l'alumnat participant a continuar obrint-se a un món que canvia constantment i, com no, aprendre i formar-se en temes que s'actualitzen cada dia”.

L'Aula Sènior, que ofereix formació universitària a veïnat de més de 50 anys, va nàixer amb l'objectiu de donar als majors una formació més exigent per a aconseguir major coneixement i poder participar més activament en la societat, i cada any compta amb més acceptació. L'alumnat, a més de la formació en aquest bloc temàtic, podrà proposar altres temes d'interés per als pròxims trimestres; a part, també compten amb la possibilitat de participar en altres activitats que es desenvoluparan durant els mesos que dura l'activitat.

Modificat el Dijous, 23 Març 2023 11:38