El CEIP Els Germanells de Rafelbunyol millora les seues instal·lacions amb els pressupostos participatius

Dijous, 15 Desembre 2022 10:35 Escrit per  Publicat en Comarca-VAL Vist 118 vegades
Valora la notícia
(0 vots)

L'Ajuntament de Rafelbunyol ha millorat les instal·lacions del CEIP Els Germanells gràcies als pressupostos participatius del 2021-22.

 

La voluntat del poble i la seua decisió sobre a què destinar els 75.000€ del pressupost d'enguany ha sigut escoltada i executada. De les 5 propostes ciutadanes a executar resultants del procés de Pressupostos Participatius Socials 2021-2022, 3 havien de veure amb iniciatives relacionades amb la millora de les instal·lacions del CEIP Els Germanells.

 

Un total de 60 mil € dedicats concretament a millorar el pati d'aquest centre educatiu amb jocs i material d'oci, una iniciativa amb una inversió de 10 mil €, la digitalització de les seues aules amb la compra de pantalles digitals amb una despesa de 20 mil € i ampliar les zones d'ombra en els exteriors d'aquest, amb una inversió de 30 mil €.

 


"La implicació de les famílies en la millora de les instal·lacions, formulant propostes i posteriorment votant per elles, ha fet possible aquests canvis tan beneficiosos per al nostre alumnat i de les quals podran gaudir durant tota la seua etapa educativa" assegura Rosa Azor, regidora d'Educació.

 

L'alcalde de la localitat, Fran López, ha volgut destacar "la implicació dels nostres veïns i veïnes per continuar construint el Rafelbunyol que volem. Veure els resultats de les inversions fetes i decidides per la mateixa ciutadania són un gran al·licient per a continuar endavant amb els pressupostos participatius, edició rere edició".

 

Informa Nou Horta. Rafelbunyol