Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un home de 52 anys, d'origen xinés, com a presumpte autor d'un delicte d'exhibicionisme, després de pel que sembla estar masturbáant-se i al percatarse que una parella ho havia vist, va eixir de darrere d'una tanca i es va aproximar a la mateixa, moment en què passava un grup de xiquets d'entre 10 i 15 anys.
Els fets van ocórrer sobre dos quarts de nou de la vesprada d'ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un parc del districte de Proveïments, on pel que sembla un home s'estava masturbant davant de la gent.
Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que moments abans una parella que estava asseguda en un banc havia observat darrere d'una tanca pròxima a ells, a un home que realitzava moviments estranys.
En fixar-se detingudament, la parella va observar que s'estava masturbant i al percatarse el sospitós que l'havien vist va eixir, es va aproximar a la mateixa, moment en què passava un grup de xiquets d'entre 10 i 15 anys, que en observar-ho van arrancar a córrer.
Finalment, els agents després de realitzar diverses comprovacions ho van detenir com a presumpte autor d'un delicte d'exhibicionisme.
El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.
Informa Nou Horta. Valencia